Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwarte Piet inhuren gemeente Renkum, Oosterbeek, Arnhem

  • Mariska

    Het is nu mogelijk om zwarte pieten te boeken voor de periode van 14 november t/m 5 december 2009! (particulieren en bedrijven)

    Wilt u verzekerd zijn van een gezellig, muzikaal en knotsgek bezoek van één of meerdere zwarte pieten? Boek dan nu één of meerdere pieten om u en uw kinderen te vermaken.

    Onder begeleiding van de muziekpiet, zullen de pieten bij u langskomen om met u en de kinderen te zingen, muziek te maken en vooral veel plezier te hebben. De zwarte pieten hebben hun zak met strooigoed bij zich en u bepaalt zelf hoe lang het bezoek van de pieten duurt.

    De zwarte pieten komen in de plaatsen:

    •Doorwerth

    •Oosterbeek

    •Renkum

    •Heelsum

    •Wolfheze

    •Arnhem

    … en omgeving. (Staat uw plaats er niet bij? Vraag ons of ook uw plaats tot de mogelijkheden behoort).

    Wil u weten wat de tarieven zijn en hoe dit in zijn werk gaat? Kijk dan snel op www.huureenpiet.com

    Wees er snel bij, want de pieten kunnen maar op één plek tegelijk zijn!

    Ik hoop spoedig van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Mariska Aalders

    Ritmiek Muziekprojecten, project Huureenpiet.com

    (T) 026 - 37 911 35

    (M) 06 - 41 66 04 92

    (E) info@huureenpiet.com

    (W) www.huureenpiet.com

  • Arno van der Louw

    Ja, wij willen op onze 5-december avond rond 19.00 uur wel een paar Pieten ontvangen!

    4 kinderen, waarvan 2 nog net gelovig!!!

    Lukt dat nog???

  • Arno van der Louw

    Fam. Van der Louw, zie eerdere post: adres is Hogenkampseweg 90 te Renkum!!!

  • Mariska Aalders

    Beste Arno van der Louw,

    Heel vervelend, maar ik zie nu pas dat u heeft gereageerd via deze site. Ik krijg namelijk geen email als er gereageerd wordt op mijn bericht.

    In verband met de overweldigende drukte is het aan te raden om te bellen of te mailen. Dan kan ik namelijk gelijk een plek reserveren.

    Graag wil ik u vragen mij een email te sturen, zodat ik u volgend jaar een mail kan sturen zodra de periode weer begint (zal waarschijnlijk in september zijn).

    Mijn emailadres is info@huureenpiet.com.

    Met vriendelijke groet,

    Mariska Aalders

    www.huureenpiet.com

    www.ritmiekmuziek.nl

  • gerrit jan

    Hallo ik wil graag zwarte piet spelen maar ik heb geen pak krijg ik die of moet ik die zelf regelen met vriendelijke groetjes gerrit jan