Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verbouwing museum

  • Irm

    Hoezo “loze kreet”???? Er heeft een enquete plaatsgevonden in Oosterbeek over hoe de burger denkt over Park Hartenstein en de grote verbouwing van het museum. Tjeerd, ga je eerst eens een keer verdiepen in de resultaten er van dan zal je zien dat de mening van de heer van de Berg geen “loze kreet” is. De grote meerderheid van de burgers heeft niet zitten wachten op de bouw van een 'slagveldbelevingskelder".

  • Paul van de Berg

    Lijkt me erg interessant. Waar kan ik de resultaten van deze enqete zien? Moet ik hiervoor naar het gemeentehuis?

    Vriendelijke groet,

    P. van de Berg

  • Irm

    Beste Paul,

    De resultaten van de enquete zijn gepubliceerd op de website van de vereniging “Vrienden van Park Hartenstein en omgeving”. U kunt kijken op

    www.vriendenvanparkhartenstein.nl. U klikt op “algemeen” en dan kunt u kijken onder “uitslag enquete”.

  • Coby

    De kleur is goed als je vanaf de Utrechtseweg kijkt. Maaaaaarrrrrrr,,,, als je achter in het park kijkt… zwarte muur en het gebouw wat onder de grond zou komen is echt heel ver boven de grond. Jammer! Echt waar! dat ze dit gedaan hebben. Veel de donker en veeeeel te groot en ook de glazen uitbouw, nee waarom moet dat.