Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pianoles aangeboden in Doorwerth, Arnhem, Wageningen en omgeving

  • Joost Schrijver

    Mijn naam is Joost Schrijver, een enthousiaste 33-jarige pianodocent. Ik ben woonachtig in Doorwerth.

    Ik geef pianoles aan jong en oud, van beginners tot (semi)-gevorderden.

    Alle muzikale stijlen zijn mogelijk.

    Er is nog ruimte in mijn lespraktijk op de woensdag, donderdag en vrijdag (’s middags en ’s avonds).

    Voor vragen, informatie over de pianolessen en voor het maken van een afspraak voor een proefles kunt u telefonisch of via e-mail contact met mij opnemen.

    Telnr: 026-3791135 of 06-51940757

    E-mail: info@joostschrijver.nl

    KvK: 09190908

    Binnenkort is ook mijn website www.joostschrijver.nl online, met informatie over mij en over de pianolessen.

    Ik hoop u binnenkort te kunnen begroeten in mijn lespraktijk.

    Een muzikale groet,

    Joost Schrijver

  • margriet

    Beste Joost,

    Geef je ook les aan huis?

    wij wonen in Bennekom.

    groeten margriet

  • Joost Schrijver

    Beste Margriet,

    In de eerste plaats dank voor je reactie.

    In principe geef ik alleen bij mij thuis les, in Doorwerth.

    Mocht er echter een goede aanleiding zijn, dan kan ik wellicht een uitzondering maken, wel tegen een hoger tarief ivm reistijd en reiskosten.

    Wellicht is het handig als je even contact met mij opneemt via e-mail of telefonisch. Dan kunnen we de mogelijkheden bekijken.

    Mail: info@joostschrijver.nl

    Tel: 06-51940757

    Met vriendelijke groet,

    Joost Schrijver

  • Joost Schrijver

    Als aanvulling op mijn eerdere bericht: inmiddels is mijn website www.joostschrijver.nl online!

    Met vriendelijke groet,

    Joost Schrijver

  • mariska

    beste joost

    mijn naam is mariska lensink ik ben 17 jaar oud ik wil graag piano leren spelen.

    ik woon zelf ook in doorwerth.

    ik heb u al eens een mailtje gestuurd maar daar is nooit op gereageerd dus vandaar dat ik het via dit bericht doe

    ik hoop dat u nog tijd heeft om mij les te kunnen geven.

    groeten mariska lensink